Knylan: Men nu blir det en annan dignitet på en förstaplats i slutspelet. Kortare väg, vilket gör att ett lag som kanske kommer in som lag 8 i slutspelet, men värvar 2-3 bra spelare, kan ändra allt..
Kulltorp: På något teoretiskt plan, kanske. Ligan är ju så vansinnigt utmärglad redan som den är, det den här omläggningen bidrar till är ju förhoppningsvis godare ekonomi på sikt då slutspelet genererar ökade intäkter. Förhoppningvis bidrar det till större rivalitet klubbarna emellan också, något som saknas i dagsläget. Men att det kan tas en och annan risk går givetvis inte att räkna bort.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer