1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2056726

Sv: Silly Season 2020-2021
roger_sundsvall: Gentimot MoDo sitter vi i baksäten nu , vi måste få en tung ny sponsor !
Men hur i dessa tider när de flästa företagarna kliar sig i huvudet !

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
{8839}: Här kommer din del 1, som ett brev på posten. Det korkade inlägget som är helt taget ur luften.
Nu väntar vi på del 2- Tycka synd om dig som inte får skriva vad du vill...
Sen slätar du över det i del 3.

Jaja, jag kör en snabbis igenom detta åt dig, så besparar du oss energi.

1. Ok, Timrå sitter i baksätet gentemot Modo. Hur, varför vem, vad?
2. ja det är jättesynd om dig som måste stå ut med mig
3. Du älskar alla i hela världen och Timrå är jättebra!

Så.....lägg ner nu...

Sv: Silly Season 2020-2021
{8839}: Finns ingen annan än du som sitter i baksätet. Börja inte igen nu igen...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer