1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2056733

Sv: Silly Season 2020-2021
{8839}: Här kommer din del 1, som ett brev på posten. Det korkade inlägget som är helt taget ur luften.
Nu väntar vi på del 2- Tycka synd om dig som inte får skriva vad du vill...
Sen slätar du över det i del 3.

Jaja, jag kör en snabbis igenom detta åt dig, så besparar du oss energi.

1. Ok, Timrå sitter i baksätet gentemot Modo. Hur, varför vem, vad?
2. ja det är jättesynd om dig som måste stå ut med mig
3. Du älskar alla i hela världen och Timrå är jättebra!

Så.....lägg ner nu...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
Kulltorp: Gillar ditt svar på min reflektion på Modos tunga nyförvärv idag , har du några att visa för oss som vi alla inte vet ny Timrå nyförvärv ?
Om du inte vet det så kolla upp det , så får man höra vad du tycker om dom .

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer