+ 1
Inlägg: 2059416
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
RasmusVS: Känns mer som att det satt i skallen på Hartmann. Tycker Hartmann kom igång på slutet och kedjan med Madsen och Ohlsson och han var stekhet. Utan att ta ifrån Ohlsson nått så känns det faktiskt som att det var han som var den lite svagare länken offensivt sätt.
Som Hamrin va inne på i senaste podden. Finns det verkligen så mycket mer poängmässigt att hämta ur Ohlsson, han har liksom ett läge och det är full fart. Han Saknar lite förmågan att växla tempo.
Madsen blev jag oerhört impad av totalt sett. Oerhört klok både offensivt och defensivt sett.
Som Hamrin va inne på i senaste podden. Finns det verkligen så mycket mer poängmässigt att hämta ur Ohlsson, han har liksom ett läge och det är full fart. Han Saknar lite förmågan att växla tempo.
Madsen blev jag oerhört impad av totalt sett. Oerhört klok både offensivt och defensivt sett.
+ 2
Men får vi inte något bättre så, varför inte?