+ 7
Inlägg: 2059414
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Kanske, känner inte att det är en jackpot. Beror lite på hur laget formar sig, hade gärna sett både en bättre VF och C för att få ut maximalt av Hartmann. Knappt någon skillnad på 2/3e kedjor i dag sett till roller så hade nog bumpat ner Walli & Madsen till en tredjekedja, med en något mer pucksäker tredjelänk och satt in två Plan A-forwards med Hartmann.
Men får vi inte något bättre så, varför inte?
Men får vi inte något bättre så, varför inte?
+ 1
Walli-Madsen-Hartmann som en furiös powerkedja med fin arbetskapacitet på det?