Olli Hahl: Om nu alla silly är sanna och dom redan nu påskrivna är klara så kommer det inte bli en billig trupp ..tror jag . Om det satsas på dessa samt några fler kanoner så måste det finnas också billiga duktiga killar som Jonas eller någon junior som kan få kontrakt , annars blir det en mycket dyr trupp .Vi kan ju inte ha 2 kedjor till som våra två första . Som läget är nu så är det mycket ovisst med ekonomin pga rådande läge för alla i samhället , Sverige ,sponsorer mm Tror jag ..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.