RasmusVS: Vi skrev inte att Bartosak skulle till Timrå. Vi skrev att han har pratat med Timrå. Märker att många har svårt att läsa. Sedan är ju ett rykte alltid ett rykte, vilket vi även skrev.
Men du som säger att vi inte är pålitlig, hur hade vi rätt angående Lundin och Hartmann? Vi var trots allt först ut med dem och ingen annan hade ens nämnt deras namn innan.
4 nya flinade Nubben om i tisdags. Vilka kan det vara? Målvakt o fw från LHC... Jacob Johansson och Viktor Lodin. Vilka mer? TVO från Leksand? Liljewall från SSK? Kom igen nu... mer rykten! Blomqvist, Brynäs? Backar?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.