Såg en video angående detta där dom pratade om NHKs logga bland annat, och deras VD säger att "vi kan hinta om att det kommer att ske lite förändringar framåt hösten". Vågar man hoppas på att det handlar om att de gör om sin logga från grönt till rött? Hade sett så otroligt mycket snyggare ut både på arenan och matchtröjan
Nisse på Mon or: Bra! 8 år, det lär ju ändå betyda lite kulor på kontot. Känns som att det börjar blåsa positiva vindar när det kommer till sponsorbiten.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.