1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2060449

Sv: Silly Season 2020-2021
timraikupdates: Haha men lägg ner. Timrå skulle aldrig betala det Bartosak vill ha, de behöver inte ens fråga. Bartosak skulle aldrig gå från Modo till Timrå ”bara för att” och Timrå har inte försökt värva Bartosak.

Ja tusen tack! Utan er skulle det vara helt dött här på forumet, inte ett inlägg skulle göras.

Ta kritik bara, slänger ni ut er felaktiga påståenden får ni räkna med att folk ser er som en bluff.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
RasmusVS: Du verkar ha bra försänkningar i klubben du, du kanske har nåt som du vet är på G? Går bra att gnälla på andra och då har du inte en aning om vart/vem de hör grejer från. Om du dissar vad folk säger på ditt vis förutsätter jag att du vet annat och inte bara tror.

Sv: Silly Season 2020-2021
RasmusVS: Absolut, vi kan ta åt oss kritik. Men när kritiken inte är konstruktiv så vill vi inte ta åt oss av den.

Men som sagt, du får tro vad du vill. Vi är bara vanliga supporters som råkar känna folk i klubben och vill ge folk lite information om vad som händer.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.