+ 2
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4955)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
"Vad menar ni med det? Det är en vag formulering."
Det vi menar är att vi är precis som alla andra. Vi vill också veta vad som händer i truppen. Men då vi har den "turen" att ha kontakter inom föreningen så vill vi gärna dela med oss.
"Jag anser att RasmusVS skriver väldigt.....".
Rasmus skrev att vi är ett "nötkonto" och "bluff" redan innan "Bartosak-incidenten" eller vad man nu ska kalla det. Förstår inte varför man ska behandla oss som konspirationsteoretiker bara för att vi skrev ut en grej om Bartosak han inte håller med om. Vi gör ju inte detta för att skapa någon hets, utan egentligen ville vi ge lugn till andra supportrar när Timrå IK inte presenterade något själva. Enligt Rasmus verkar vi göra detta bara för att trolla, men varför skulle man ens göra det om en ishockeyklubb?