+ 2
Inlägg: 2060840
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
{8671}: Hehe skulle stå förädlat. Felstavning från telefon. Sen är man för slapp för att dubbelkolla innan man sänder. 🙃
+ 1
Sv: Silly Season 2020-2021
{8671}: Håller med om att det är lite 08-maffia över svensk hockey. Kotlettfrillorna sitter och klunsar mellan varann. Är faktiskt rätt besviken på våra norrländska hockeyhjältar som inte kliver fram och bara tar 50% av frågorna. Blir jävligt trött då man ser slemmiga torskar från Linköping, Växjö och Örebro som får bestämma över svensk hockey, när Västernorrland (Elias P, Zäta, Foppa, Sedinarna, Hedman, Näslund mfl) borde be töntarna sätta att sig ner och lyssna.
+ 6
Sv: Silly Season 2020-2021
{8671}: Därför jag saknar lite när det var 16 lag i högsta serien, de mindre lagen hade lättare att ta sig upp då. Kommer inte ihåg om det var två eller fyra lag som åkte ur/upp.
Som det funkar idag är relationen mellan SHL och allsvenskan som relationen mellan ett gäng erfarna pokerspelare och den nya killen/tjejen som dom bjuder in till spelet. Han kanske inte är rik när han får vara med och spela men han kommer tamefan vara skinnad när han ska gå hem igen.