luffaren: klubbkänsla är överdrivet idag då pengarna styr. Full förståelse att Wedin vill spela på högsta nivå och tjäna en slant. Han spelar möjligtvis i Timrå igen då han är på HA nivå igen. Om sisådär 7-8 år.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
– De är alltid i bakhuvudet, inget snack om det. Men just där jag är i min karriär, så känner jag att jag vill spela på så hög nivå som möjligt."