” – Jag har ingenting klart. Vi får väl se, säger Svensson när UNT avbryter honom mitt i kycklinggrillandet under fredagskvällen.
Det sägs att Timrå är ute efter din namnteckning. Stämmer det?
– Nja... Jag varit i kontakt med Timrå, men det är inget som är färdigt. Riktigt så långt har vi inte kommit, säger den förre Almtunabacken, som alltså inte ser ut att hamna i Uppsala igen.
– Jag har haft lite kontakt med Almtuna, men det verkar som om dom vill satsa på annat och det får man respektera.
Är det känslosamt att Almtunas intresse verkar svagt?
– Det är klart att det finns känslor kring det. Jag har ju ändå spelat åtta säsonger i Almtuna. Men det är inte så att jag hyser något agg mot klubben bara för att de inte verkar välja mig, säger Per Svensson.”
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer