1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2062232

Sv: Silly Season 2020-2021
Knylan: Det viktigaste i artikeln:

” – Jag har ingenting klart. Vi får väl se, säger Svensson när UNT avbryter honom mitt i kycklinggrillandet under fredagskvällen.

Det sägs att Timrå är ute efter din namnteckning. Stämmer det?

– Nja... Jag varit i kontakt med Timrå, men det är inget som är färdigt. Riktigt så långt har vi inte kommit, säger den förre Almtunabacken, som alltså inte ser ut att hamna i Uppsala igen.

– Jag har haft lite kontakt med Almtuna, men det verkar som om dom vill satsa på annat och det får man respektera.

Är det känslosamt att Almtunas intresse verkar svagt?

– Det är klart att det finns känslor kring det. Jag har ju ändå spelat åtta säsonger i Almtuna. Men det är inte så att jag hyser något agg mot klubben bara för att de inte verkar välja mig, säger Per Svensson.”

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
Jolly Jumper: Känns helt ärligt sådär. En spelare som helst vill till Almtuna men kan hamna hos oss för att de inte är intresserade? Nej tack

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer