PezN: Just det här med att rida på vågen vore kanon om föreningen kan ta till sig 'nu'. Att folk köper souvenirer (som måste vara guldläge nu med Dahlén in igen) gör ju att även de minst "supportiga" blir påminda om laget och kanske går på någon match extra, pratar om föreningen eller liknande. Det ger mervärde som inte alltid kan mätas ekonomiskt.
Är det någon som tar på sig att bolla det med föreningen?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Är det någon som tar på sig att bolla det med föreningen?