Laken: Ja vi får väl se hur det blir med Liljewall då. En av önskningarna att Blomstrand skulle bli kvar i SSK var väl just om Liljewall också blev det. Har för mig jag läst det nånstans. Skulle det stå mellan Liljewall och Blomqwist tex så tar man ju Blomman före alla dar i veckan. Tycker ärligt talat det skulle bli lite kaka på kaka med både blomman och Liljewall. Hellre att Blomqwist får driva en andrakedja och sen hitta en spetsig talang till 3:e kedja. Antingen via lån eller värva.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer