Inlägg: 2067049
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tikkare: eller kanske bara tas för givet. Timrå skall ha så är det bara, bara gilla det , skall det skjutas till från stat och kommun skall Timrå inte ens behöva ställa frågan
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Jadu. Jag har noll koll på vad de anordnar för cuper i Stockholm. Sån hockeynörd att jag har koll på ungdomscuper i vårt avlånga land är jag inte.
+ 1
Låter jävligt suspekt.. och AIK då? Som låg i bottenträsket och skvalpade.