Inlägg: 2067075
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{8839}: Jag måste skratta, nu jäklar släppte du lös igen. Bara negativa saker, proppen ur liksom!
Kommer ekonomin rasa, kommer alla sluta nästa år, är det sista chansen??
Det måste vara den dyraste truppen, har man råd med detta?
Man känner igen dig igen.. :-)
Kommer ekonomin rasa, kommer alla sluta nästa år, är det sista chansen??
Det måste vara den dyraste truppen, har man råd med detta?
Man känner igen dig igen.. :-)
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{8839}: Det skulle också vara kul att veta om du och Puffe är bra kompisar privat?
+ 1
Hur kommer det sig att i år är ett bra år för Timrå att satsa i dessa tider , en chans att gå upp ..ekonomin är så där .
Frågan är det nu eller aldrig .
Slutar Nubben , Andersson samt fler nästa år ? är det därför ?