+ 6
Inlägg: 2067087
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Vad tråkigt att du inte ser längre än vad näsan räcker .
Angående Puffe och mig så tycker jag att han har mycket sundaoch bra ! åsikter om mycket , att vi håller på olika lag gör mig inge , t vi gillar hockey och mer värdsliga saker tillsammans .
Han är en trevlig person att lyfta sina funderingar med kan jag säga det får du stå ut med .
Att vi umgås på hockeysnack det berör dig inte .
Angående Puffe och mig så tycker jag att han har mycket sundaoch bra ! åsikter om mycket , att vi håller på olika lag gör mig inge , t vi gillar hockey och mer värdsliga saker tillsammans .
Han är en trevlig person att lyfta sina funderingar med kan jag säga det får du stå ut med .
Att vi umgås på hockeysnack det berör dig inte .
+ 1
Kommer ekonomin rasa, kommer alla sluta nästa år, är det sista chansen??
Det måste vara den dyraste truppen, har man råd med detta?
Man känner igen dig igen.. :-)