1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2067107

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Vad tråkigt att du inte ser längre än vad näsan räcker .
Angående Puffe och mig så tycker jag att han har mycket sundaoch bra ! åsikter om mycket , att vi håller på olika lag gör mig inge , t vi gillar hockey och mer värdsliga saker tillsammans .
Han är en trevlig person att lyfta sina funderingar med kan jag säga det får du stå ut med .
Att vi umgås på hockeysnack det berör dig inte .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Hahahah, ja just det ja. Näe..såklart får ni umgås på hockeysnack...kul att ni är så överens och stöttar varandra också. Det är fint att se.
Sköt om er nu, båda två, glad midsommar!
Vi hoppas Timrå IK finns kvar efter helgen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer