1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2067145

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Släpp bonden nu. Han är bara ett troll. AIK är smutsiga rakt igenom, som förening. När det kommer till hockey är de dessutom helt ointressanta eftersom de är en bollsparkarförening

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Verkar vara totalt omöjligt att ha en trevlig, öppen o lite småcozy gb för oss.
Är det inte Kling o Klang, Knoll o Tott, Biffen o Bananen el Piff o Puff som är här o "myser" el bara provocerar i största allmänhet... så är det Six-Finger Charlie med bihang som härjar omkring.
Ibland undrar jag vad det är som lockar alla hit?
Om man tar bort vår charm, vårt vackra o fina sätt o utseende, humor o vårt rika arv inom skrift o talspråk... så vet jag faktiskt inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer