1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2067152

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Verkar vara totalt omöjligt att ha en trevlig, öppen o lite småcozy gb för oss.
Är det inte Kling o Klang, Knoll o Tott, Biffen o Bananen el Piff o Puff som är här o "myser" el bara provocerar i största allmänhet... så är det Six-Finger Charlie med bihang som härjar omkring.
Ibland undrar jag vad det är som lockar alla hit?
Om man tar bort vår charm, vårt vackra o fina sätt o utseende, humor o vårt rika arv inom skrift o talspråk... så vet jag faktiskt inte.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Mm ja. Råttorna är oftast stendumma. Sitter och röker konstgräs i sina lägenheter i Solna.

Modoiterna brukar istället va dryga men denna hockey21 är riktigt stendum också. haha snacka om att bli ägd

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer