Tikkare: Det håller jag med om. Men jag är förundrad över att du upplever det som så oerhört mycket mindre civiliserat att äta fladdermus än att fira jul med att äta grisarsle och att avsluta sommaren med att suga ut saften ur rumpan på spindeldjuret kräfta. Skönt att Timråiter och Modoiter ändå är rörande överens om att de står högre på evolutionstrappan än asiater. Känns som det är hockey som gäller här inne om man ska stå ut.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer