Nisse på Mon or: tror att san jose har honom under kontrakt tills årets säsong är helt slut. efter det är han rfa (restricted free agent) har jag för mig att det snackade om i hockeypulspodden. dvs, ska han spelaa i nordarmerika har san jose rätigheterna. men han har inget kontrakt med dem.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
efter det är han rfa (restricted free agent) har jag för mig att det snackade om i hockeypulspodden.
dvs, ska han spelaa i nordarmerika har san jose rätigheterna. men han har inget kontrakt med dem.