1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2069011

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Modo och TIK behövs i högsta ligan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Charliejfz: Ja men ska Blötröven hålla på och landa sådana där värvningar som Kevin Poulin så kan det bli svårt att avancera för TIK eller Modo redan kommande säsong... vi får väl hoppas att deras drömvärvning visar sig bli en riktig "Svedbergare"

Sv: Apropå nånting...
Charliejfz: självklart ser jag Timrå i SHL, Modo enbart på våra härliga derbyn! Annars är nog Leksand det lag som drar mest publik till hemmamatcherna, som i sin tur ger klirr i kassan för klubbarna! Jag väljer nog Leksand före Modo ändå som en viktigare klubb i högsta ligan! Fast det tar emot☺

Sv: Apropå nånting...
Ska bli otroligt intressant att se hur laget kommer att se ut till slut!
Ser verkligen framemot dom nya spelarpresentationerna... och säsongen. Jag är övertygad om att det blir en säsong nämligen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...