Ska bli otroligt intressant att se hur laget kommer att se ut till slut! Ser verkligen framemot dom nya spelarpresentationerna... och säsongen. Jag är övertygad om att det blir en säsong nämligen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ser verkligen framemot dom nya spelarpresentationerna... och säsongen. Jag är övertygad om att det blir en säsong nämligen.