Olli Hahl: Wallin, Blomqvist och Lodin är väl spelare som sägs vara klara men ej presenterade. Jag tror ärligt talat att ryktet om Lofqvist inte behöver vara då långt bort trots allt, eller en back av den digniteten. Jag tror vi har en bomb kvar att presentera på backsidan. Får vi dessutom Westerlund på det så kommer vi på allvar kunna utmana Björklöven om SHL platsen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer