Antar att man kollat på hur mycket publik de kan ha lockat i sina matcher. Dom tappade väl 5 hemmamatcher då det är 6 lag i kvalserien. Så antar att det är därför dom kommer upp i liknande summor som er då dom missade 3 matcher fler.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Antar att man kollat på hur mycket publik de kan ha lockat i sina matcher. Dom tappade väl 5 hemmamatcher då det är 6 lag i kvalserien. Så antar att det är därför dom kommer upp i liknande summor som er då dom missade 3 matcher fler.