Spock: Jag kan hålla med om att AIK är de som är mest förvånande. Sedan hade de inte spelat någon match i den kvalserien, så de kunde nog hävda att varenda stockholmare med gnagarhjärta skulle varit på matchen.
(Och stockholms hockeyförbund sitter vägg i vägg med svenska hockeyförbundet).
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
(Och stockholms hockeyförbund sitter vägg i vägg med svenska hockeyförbundet).