1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2069714

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Ser också ut som ett bra namn, även han från Österrikes liga.

Nytt damlag på gång dessutom, samma modell som förra gången där Sundsvall och Timrå startar ett gemensamt med båda klubbmärkena på tröjorna, tyvärr. Anmält till Div 2 nästa säsong under namnet ”Timrå/Sundsvall” med NHK Arena som huvudarena.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Det var bedrövligt att det förra laget las ner.

Tycker det är bra att båda logotyperna är med, så kanske grollet mellan utövarföräldrar kan minska åtminstone en aning.

Med utövarföräldrar menar jag föräldrar till barn i barn-/juniorlagen.

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Hursom så verkar Nubben ha stora förväntningar på "ytlänningen"... man undrar ju helt klart.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer