1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2069718

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Jag känner ärligt tvärtom. Subban har haft bra produktion i AHL några säsonger på kring 30 per säsong. Men det var ett antal säsonger sen. Inga jättebra siffror i den Österrikiska och i några säsonger innan. Sam Lofqvist har väl inte bra siffror om man jämför men beskrivs mer som en tvåvägsback och har en gedigen rutin från både KHL och SHL och inte gjort bort sig. I det läge vi är i så hade och med den rutin Lofqvist besitter så hade han kunnat vara ett perfekt komplement till Hardegård i ett första backpar. En av de bästa backparen i HA definitivt.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer