timraikupdates: Skittråkigt. Framförallt när SHL är den största orsaken till att det blivit sådär. Korkade arenakrav som tvingat dem låna en massa pengar helt i onödan då publikunderlaget aldrig var i närheten av kraven.
{5647}: fast samtidigt kanske man inte hade underlag för att bygga en förening och ett lag för SHL ändå? Man behöver ju inse sina egna begränsningar tänker jag. Deras arena var för stort för det intresse som fanns där.
Tycka vad man vill om kraven, men det var ju KHK själva som accepterade dom och sköt sig själva i foten.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.