Sputnik: Han kommer att behövas, känns som att det kommer bli en tuff serie. Löven blir minst lika bra som ifjol. Modo har onödigt mycket pengar, Södertälje börjar få ihop grejerna och reservdjurgårn tokvärvar som vanligt!
Tom Topp: Får vi ihop en bättre helhet än förra året blir vi att räkna med i alla fall. Starkaste forwardsuppsättningen i HA vågar jag påstå. Björklövens Backsidan är bättre men. Vår Backsidan kommer blir bättre än förra säsongen med. Modo Björklöven kommer vi nog slåss med i topp 3 även i år. Detta år ser jag oss före Modo dock.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.