{8671}: MoDo borde nog ha en dyrare och bättre trupp på pappret än Timrå då vi börjar säsongen. Sen blir det tufft jobb för MoDo att få ihop gruppen, framförallt den nya toppfemman.
Costanza: Har Gläder specifikt sagt att ni skall ha in 3 spelare till in för 1:a kedjan? Har för mig att Gläder nämnt att nån ur befintliga truppen kan vara tänkt för en roll i första. Är Ohlsson tänkt för en roll i 1:a kedjan kommer ni bli besvikna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.