1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2071725

Sv: Silly Season 2020-2021
Kulltorp: Jag håller med i en del av det du skriver(speciellt förminskningen av Dahlén), men du faller själv i samma fälla som så många andra. Du generaliserar o buntar ihop en massa olika åsikter, bara för att det står ett visst klubbmärke vid det som skrivs. Om jag, mot all förmodan, skulle störa mej på vad 2-3 Timråiter skriver, så innebär det ju inte att jag slutar läsa vad vettiga supportrar skriver. Måste vi alltid klumpa ihop alla? Det blir ganska trist. Det är ju inte alltid de som gapar högst som är sanningsvittnen, oftast tvärtom.

Finns bra o mindre bra MoDoiter(jag är nog kass), liksom det troligen finns bra o dåliga personer på andra lags forum.

God Natt o lycka till kommande säsong, o ber om ursäkt om detta skrevs i fel forum

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.