1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2071775

Sv: Silly Season 2020-2021
Tonymontana: 99 procent säker..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: Jag var inte där - men jag tror att jag är helt säker på att det var han...

Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: Du hade 100% fel på 99% säkerhet. 😉

Sv: Silly Season 2020-2021
De är i USA om man kollar Lofquist frus instagram-storie

Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: Hallå där i sommar Sverige!
Detta stod här nere idag i Östgöta Corren!

Vad gäller Sam Lofquist var det under våren tydligt att han efter säsongen i Linköping ville till KHL, men nu är han i Minneapolis och funderar över framtiden. Läget i världen gör att det finns färre erbjudanden än vanligt att ta ställning till och svenskamerikanske backen öppnar för andra alternativ.

– Jag skulle vara hedrad att spela för ett lag som verkligen vill ha mig som spelare, oavsett vad det är för liga. Det känns riktigt bra med träningen, så jag ser verkligen fram emot att komma igång med säsongen, säger han.

Tänkte bara meddela detta till er alla!

Ser fram emot när serien "hoppar igång"
TimråIK4Ever....!!!

Mr Nice i "LHC LAND".........

Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: Schäjer schom Sczhmålann, dra ner konschumtionen...99% är på tok för schtarka varor att förtära.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.