Haha ja fick en "deja vu" upplevelse och blev tvungen att kolla din historik
#2056010 · Tikkare 18x20-logogrm.jpg · 2020-04-22 08:27 mikenomad: ahaaa🤪 Jag trodde att vinnaren av HA gick direkt upp till SHL och jumbon i SHL åkte ur direkt.. 😚😗
Rallarn: jag vet..har inte fått koll på det där riktigt hur det är..Men nu vet jag att det blir ett slutspel..Tack Nomaden.. skyller på åldern..verkar va dåligt med minne mitt
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Haha ja fick en "deja vu" upplevelse och blev tvungen att kolla din historik
#2056010 · Tikkare 18x20-logogrm.jpg · 2020-04-22 08:27
mikenomad: ahaaa🤪
Jag trodde att vinnaren av HA gick direkt upp till SHL och jumbon i SHL åkte ur direkt..
😚😗