Olli Hahl: Fan, det låter som att vi kommer att bli 8:a.
Inlägg: 2072054
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
Costanza: nää..ni blir 2a efter Timrå..Löven blåser bort i höst.! Flopp målvakter.! Hybrislaget nr 1 jämte dårarna från Lexland. Synd att bara 1 lag går upp. Hade gärna sett Timrå och Modo i SHL igen. Vilka derbyn!! Bästa i Sverige.
+ 5