+ 1
Inlägg: 2072172
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
dempa: Men MODO har väll 2 av 3 målvakter kvar från förra säsongen? Det borde båda för en mer stabil lägstanivå, tänker jag.
På andra sidan länsgränsen är ju allting nytt och ovisst.
På andra sidan länsgränsen är ju allting nytt och ovisst.
Sv: Silly Season 2020-2021
dempa: En toppback typ Norbe och en ny mv tränare.
www.hockeyallsvenskan.se/artikel/53noakb14-1el1/malsvep-daniel-norbe-bjorkloven
www.hockeyallsvenskan.se/artikel/53noakb14-1el1/malsvep-daniel-norbe-bjorkloven
+ 2
Sv: Silly Season 2020-2021
dempa: nubben har nämnt att en transatlant eventuellt ska in, annars tror jag vi är rätt klara med truppen. M-tränare ska också in såklart.
+ 1
Kommit tillbaka från semestern nu.
Timråiter, vad mer väntas ni värva in? I fw o backar?