1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2072402

Sv: Apropå nånting...
Hur blir det med bojkottandet av cmore?
Kommer fortfarande många låta bli att köpa eller har suget blivit för stort?

Jag är fortfarande i grupperingen som inte tänker skaffa Cmore. Så ni får se till att referera bra i höst.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Spock: Jag är fortfarande med i bojkottarnas IK. Tycker Cmore skevar till allt mer och mer och vill inte sponsra dem med pengar. De pengarna lägger jag hellre på Timråshopen eller dylikt.

Sv: Apropå nånting...
Spock: Har du funderat på IPTV? jag funderar på hur det funkar.

Sv: Apropå nånting...
Spock: Jag lovar att referera åt dej, men i matcherna MoDo-Timrå blir det nordkoreansk vinkling på kommentarerna.....'trots en enorm spelmässig MoDo-dominans hemma i Fjällräven vann gästerna från Sydkorea oförtjänt med 17-1

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer