1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2072875

Sv: Apropå nånting...
Spock: Har du funderat på IPTV? jag funderar på hur det funkar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
hanzon: Ja asså innan ni kommer in på den diskussionen så påpekar jag att IPTV är olagligt och inte bör diskuteras öppet.

Boxen man köper kopplar upp sig mot en server med piratkopierade strömmningskanaler.

Sv: Apropå nånting...
hanzon: I've got a bad feeling about it.

Känns osäkert att betala för en tjänst som snabbt kan bli nersläckt. Dessutom är det ju ändå så att CMORE får pengar för att IPTV-bolaget ska nå tjänsten.

Förstår att det inte handlar om många kronor, men ändå.

Jag har till och med fått en annons på den här webbplatsen till något IPTV-bolag. Så bolaget verkar ju onekligen våga annonsera sin tjänst.

Sv: Apropå nånting...
Fin intervju med Kinnvall... mycket gott om Timrå har han att säga.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer