{8839}: Det är en regel jag hoppas de fortsätter med efter Corona.... Tror inte nuläget säger så mycket om framtiden just här och nu. Skulle det bli många fler smittade kommer det gå åt ett håll. Skulle den fortsätta plana ut så kommer direktiven kanske rätt snabbt gå mot det bättre...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tror inte nuläget säger så mycket om framtiden just här och nu.
Skulle det bli många fler smittade kommer det gå åt ett håll. Skulle den fortsätta plana ut så kommer direktiven kanske rätt snabbt gå mot det bättre...