1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2072672

Sv: Silly Season 2020-2021
Kulltorp: För ~10 år sedan var det en Modospelare som omhändertogs för bråk och fylleri vid en Backyard babies/Takida-spelning på Folkets park i Sundsvall. Jag var själv där och han var helt bedrövlig, oerhört hotfull och provocerande. Minns dock inte vem det var, skulle kunna varit Enström

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
mikenomad: För 17 år sen satt Nubben som då var 37 år, i fyllecell i Stockholm. Kan tycka idag att det är en sån jäkla bagatell. En kissnödig och lite bladig norrlänning på besök på en dryg krog utan toaletter ska inte behöva möta ordningsmakten.

Sv: Silly Season 2020-2021
mikenomad: hockeyspelare generellt har ett erkänt uselt ölsinne och det är väl ungefär som med tonåringar. Dom har för dålig vana helt enkelt. Har själv några riktiga praktexempel på när spelare på SHL-nivå skämmer ut sig.

Sv: Silly Season 2020-2021
mikenomad: Jag kan med 27% säkerhet bekräfta att det handlar om Enström.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.