{5647}: Man slutar inte hålla på sitt lag såklart, vet även du. Men så jävla trist när det skvallras om att den gör si o han gjorde så. Man borde kunna ha nån sorts respekt även på ett supporterforum. Timråiter har gjort saker, liksom Modoiter o andra. det är bara vanliga människor som har en talang för klubba o puck. Alla genuina supportrar står nog över sånt skvaller, om inte annat borde det modereras faktiskt.
Nu lär jag bli avstängd för detta, men skärpning från alla håll
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.