Känns osäkert att betala för en tjänst som snabbt kan bli nersläckt. Dessutom är det ju ändå så att CMORE får pengar för att IPTV-bolaget ska nå tjänsten.
Förstår att det inte handlar om många kronor, men ändå.
Jag har till och med fått en annons på den här webbplatsen till något IPTV-bolag. Så bolaget verkar ju onekligen våga annonsera sin tjänst.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns osäkert att betala för en tjänst som snabbt kan bli nersläckt. Dessutom är det ju ändå så att CMORE får pengar för att IPTV-bolaget ska nå tjänsten.
Förstår att det inte handlar om många kronor, men ändå.
Jag har till och med fått en annons på den här webbplatsen till något IPTV-bolag. Så bolaget verkar ju onekligen våga annonsera sin tjänst.