1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2077007

Sv: Apropå nånting...
Jag börjar smått ogilla dessa NHL-lån som kommer vara till December, såvida inte Elias Pettersson, börjar säsongen i Timrå.

Känns som att Timrå bör agera kring denna fråga många lag nu som fått in en del spännande namn.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
lungan: Kan hålla med dig angående alla NHL lån. Fördelen är väl att det inte räcker med att komma etta i tabellen utan att det faktiskt är ett slutspel.

Någon som har något namn som känns troligt att kunna få på lån? De som hade kunnat vara aktuella är ju tyvärr i SHL. Tänker på Wedin och Kinnvall framför allt. Och Brattström är väl kvar i Finland.

Sv: Apropå nånting...
lungan: Blir jobbigt för dem när lånen drar till NHL, då står dom där och frågar sig hur i hela... ska vi fixa detta nu då, medans vi fått lite extra tufft träningsmotstånd, och är ännu bättre.

Sv: Apropå nånting...
lungan: Ja vi kunn ju låna in Kiprusoff, Zetterberg å Modin ifrån NHL!!!😂

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.