lungan: Kan hålla med dig angående alla NHL lån. Fördelen är väl att det inte räcker med att komma etta i tabellen utan att det faktiskt är ett slutspel.
Någon som har något namn som känns troligt att kunna få på lån? De som hade kunnat vara aktuella är ju tyvärr i SHL. Tänker på Wedin och Kinnvall framför allt. Och Brattström är väl kvar i Finland.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Någon som har något namn som känns troligt att kunna få på lån? De som hade kunnat vara aktuella är ju tyvärr i SHL. Tänker på Wedin och Kinnvall framför allt. Och Brattström är väl kvar i Finland.