rabon: Jag tror att det är ngn i ungdomslagen. Men jag vet inte alls.
Inlägg: 2077531
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Nja, det verkar vara en anställd spelare så då kan väl ungdomslagen uteslutas:
"– Vi vet att en medarbetare har varit med om det här och det är en personlig tragedi. Från Timrå IK:s sida har vi ett arbetsgivaransvar. Det här är en medarbetare till oss och vi har en drogpolicy som vi följer och ett åtgärdsprogram som redan har satt i verket, säger Jonas Torines, klubbchef i Timrå IK"
"– Vi vet att en medarbetare har varit med om det här och det är en personlig tragedi. Från Timrå IK:s sida har vi ett arbetsgivaransvar. Det här är en medarbetare till oss och vi har en drogpolicy som vi följer och ett åtgärdsprogram som redan har satt i verket, säger Jonas Torines, klubbchef i Timrå IK"
+ 1