Silly: Ursäkta men hur kan du vara det???? Ingen har ju sagt något!! Väldigt tråkigt o fel att peka finger redan nu 😈 Man hoppas att grabben ifråga får hjälp o stöd från föreningen o lagkamrater!
JonteD: Ja hjälp och stöd om det handlar om ett beroende men det är ju långt ifrån säkert att det är det det handlar om. Har han brutit mot regler och lagar bara för att ha lite skoj så ska han ju bara ha skäll
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer