1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2077794

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Be om ursäkt offentligt kanske när det är dags, lite dagsböter för eget bruk, sen skiter folk i det fullständigt, det blir lugnt. Ingen kommer ens tänka på det en bit in på säsongen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Synct: Killen har använt droger !!
Och sedan sitter vi här och tycker synd om honom ..känns det inte lite patetiskt .
Han visste väl vad han gjorde .
Han får stå sitt kast som allå andra vilgel hjärnor , bara för han är in idrottsman så har han inga genvägar
Jag är imot knark i olika former och knarkandet .

Sv: Apropå nånting...
Synct: Jag har i alla fall glömt detta imorrn. Man ska inte förstora upp saker i onödan idag då det finns folk som gör värre saker. Låt historien bara dö och släpp ut killen på isen. Vi ska inte föda 08-media med rubriker. Då får Ros, CMore och gänget betala bättre i så fall.

Sv: Apropå nånting...
Synct: Ja, be om ursäkt är nog en bra grej. Annars lär alla i laget bli misstänkta.

Sen lugnar det nog ner sej

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.